Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zaměstnanců a motivační systém firmy a návrhy na zlepšení
Hudec, Jan ; Waidhofer, Tomáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zaměstnanců a motivačním systémem vybrané společnosti. v pěti logických částech se práce postupně zaměřuje na uvedení do problematiky, literární rešerši, kde se věnuje motivaci zaměstnanců, komunikaci, pracovišti a kolektivu a zaměstnaneckým benefitům. Ve stěžejní části práce je popsán návrh a realizace dotazníkového šetření, vyhodnocení výsledků a zhodnocení motivačního systému firmy. Na základě těchto poznatků je realizován návrh možných zlepšení konkrétních oblastí.
Kouzlo nevyřčeného slibu
Vinklárková, Tereza ; Vráblíková,, Lenka (oponent) ; Smutná, Martina Drozd (vedoucí práce)
Kouzlo nevyřčeného slibu reflektuje nedostatečnou prezentaci, kritický přístup a náhled k psychosomatickým problémům v uměleckém provozu a společnosti stojící na základech kapitalistického ekonomického systému. Dotýká se problematiky zneužití moci v nehierarchickém vztahu institucionálního prostředí uměleckého vzdělávání, ale také na osobní úrovni. Zaznamenává postupný návrat k naslouchání svému tělu a chronologicky odkrývá události, které měly přímý vliv na jeho narušený stav. Do jaké míry a jakým způsobem tělesná schránka zrcadlí traumata, emocionální prožitky a strachy? Skrze videoesej, prvky poetického vyprávění a textilní objekty práce otevírá hluboce citlivý námět reflektující mechanické procesy těla. Objevují se zde také přesahy k prvkům celostní medicíny a léčitelství.
Design and Development of Tools for Extended Use of the Are.na Platform
Burak, Vasil ; Fišerová, Barbora (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the already existing Are.na platform, which is a place for saving digital content, creating collections and connecting ideas. I use Are.na on a daily basis, both in my personal and collective life. Using it, I discovered several limits that restrict my workflow. I decided to name these limits and try to solve them with the help of the software solutions I designed and created. 
Trhaly*i jsme spolu
Bernadová, Antonie ; Johnová, Martina (oponent) ; Lungová, Barbora (vedoucí práce)
Jedním z cílů práce je z queer ekologické perspektivy aktualizovat bylinářskou praxi pro současný kontext možných budoucností - představit návod, který je možné číst perspektivou inkluzivního prepperství. Dále zaznamenat a zmapovat solidární a komunitní využití bylin, hub a dřevin v autorčiných sociálních vazbách. Práce je nahlížena v kontextu kolektivní péče, odolnosti a jejích možností. Tematicky je práce rozkročená postupným větvením intersekcionálních souvislostí, asambláž médií, vzpomínek a zkušeností. Jedná se o sborník receptů pro práci s bylinami, houbami a dřevinami sesbíranými mezi přáteli, doplněné o recepty z osobní praxe. Recepty protínají příběhy, rozhovory, reference a zážitky. Práce je multimediálního charakteru a má podobu digitalizované knihy. Text je doplňován autorskými ilustracemi, audio obsahem a videem. V rámci zvyšování přístupnosti je kniha volně dostupná na internetu.
Význam ritualizovaného chování u dětí s poruchami emocí
Roh, Tomáš ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kadrnožková, Monika (oponent)
Tato práce je pedagogicko-filosofickou esejí, která má snahu zmapovat do jaké míry byl a stále je rituál součástí života člověka, jestli na jeho léčivou a ozdravnou sílu lze stále "vsadit" a nakolik jsme jako lidé bytosti spíše přirozeně spirituální (homo spiritualis), nebo pouze poněkud indoktrinovaně podstaty převážně rozumové (homo sapiens). A rovněž položit několik otázek týkajících se významu a funkcí rituálu, jeho aktuálnosti a potřebnosti, či postradatelnosti. Dále několik otázek ohledně jsoucnosti emocí a problematiky emočních zranění v souvislosti s traumatickými zážitky. A poukázat na dosud málo využívané možnosti propojení rituálních způsobů chování se záměrnou výchovnou a vzdělávací prací, nejen v oblasti etopedie, ale celé moderní pedagogiky. Klíčová slova: emoce, duše, tělo, trauma, rituál, kolektiv, socializace, edukace, pedagogika
Adaptace žáků na první ročník základní školy
Čermáková, Petra ; Bravená, Noemi (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá adaptací žáků, která bývá v literatuře spojována s mateřskou školou. Pro 1. ročník základní školy je to téma nové. Práce se proto zaměřuje na popsání jednotlivých pojmů, které jsou pro pochopení adaptace dítěte na 1. ročník základní školy zásadní. Teoretická část práce je řazena chronologicky tak, jak jednotlivá témata v životě dítěte přichází, tj. od definice předškolního věku, přes problematiku školní zralosti a připravenosti, zápisu i odkladu školní docházky až po vymezení mladšího školního věku. Stěžejní kapitola je věnována problematice adaptace a příčin neúspěšné adaptace. Pro empirickou část diplomové práce byl zvolen kvalitativní výzkum na základě výzkumné metody případové studie. Pro sběr dat bylo použito několik technik. Jedná se o přímé nezúčastněné pozorování žáků o přestávkách, ale i vyučovacích hodinách. Pozorování je doplněno o polostrukturované individuální rozhovory se žáky, paní učitelkou a paní asistentkou. Další technikou je rodičovský online dotazník. KLÍČOVÁ SLOVA Adaptace, žák, zralost, připravenost, škola, spolužák, kolektiv, nový začátek, prostředí.
Faktory ovlivňující adaptaci a fluktuaci sester
ŠKORNIČKA, Matěj
Cílem této bakalářské práce je zmapovat faktory, které ovlivňují adaptaci a fluktuaci sester ve zdravotnictví. Sestry byly vybrány z různých zdravotnických zařízení, s různou délkou pracovní činnosti ve zdravotnictví. Ke splnění cílů - zjištění faktorů, které ovlivňují adaptaci a fluktuaci sester, byly stanoveny tři výzkumné otázky: "Jaké faktory ovlivňují fluktuaci sester?"; "Jaké faktory ovlivňují adaptaci sester?" a "Jak probíhá adaptační proces ve zdravotnických zařízeních?" Teoretická část práce je zaměřena na definování pojmů adaptace a adaptačního procesu. Zabýváme se různorodostí vnitřních i vnějších faktorů pracovníka a předpoklady zvládnutí adaptačního procesu. Druhá část teoretické části je věnována fluktuaci. Pro mnohá zdravotnická zařízení s nedostatkem sester je jejich odchod komplikací v zajištění péče o pacienty. Empirická část práce je zpracována pomocí kvalitativního výzkumného šetření technikou polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvoří 10 sester z různých organizací nebo oddělení nemocnic. Výsledky nám přinesly zjištění, že u řady sester jsou faktory ovlivňující jejich přizpůsobení a fluktuaci stejné anebo velmi podobné. Na adaptačním procesu se nejvíce podílí přizpůsobení se kolektivu a vedení ze strany managementu. Pro úspěšný průběh adaptačního procesu je důležitý aktivní přístup všech zúčastněných. To umožní seznámení se s prostředím a dodá novému zaměstnanci sebejistotu. Sestry se shodují na tom, že potřebují čas se adaptovat a cení si podpory ve vedení například od sestry mentorky. Mezi faktory pro odchod ze zaměstnání patřily například špatné zkušenosti ze strany kolektivu, organizační změny, bossing či mobbing a také nedostatečné finanční ohodnocení. Výstupem práce bude článek v odborném periodiku určené sestrám. Přínosem práce je odhalení důvodů, které podpoří nebo nepodpoří adaptační proces a fluktuaci.
Šikana a možná náprava v třídním kolektivu
BUČKOVÁ MICHLÍČKOVÁ, Klára
Bakalářská práce pojednává o kolektivu třídy, šikaně a jejím vnímání žáky ? jaké mají žáci povědomí o šikaně na Základní škole ve Volarech. Čtenář bude seznámen s problematikou šikany ? definicí pojmu, stadii, diagnostikou atd. Praktickou část představuje dotazníkový výzkum rozdělený na I. stupeň (absolvování 1. až 5. třídy) a II. stupeň (absolvování 6. až 9. třídy) základní školy, kde práce mapuje kolektiv třídy, povědomí žáků o šikaně, setkání se s problematikou, výskyt šikany v kolektivu, reakce žáků, jejich důvěru, či nedůvěru v pedagogické pracovníky apod. Praktická část, mimo jiné, pro zajímavost srovnává odpovědi mladších a starších žáků.
Design and Development of Tools for Extended Use of the Are.na Platform
Burak, Vasil ; Fišerová, Barbora (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the already existing Are.na platform, which is a place for saving digital content, creating collections and connecting ideas. I use Are.na on a daily basis, both in my personal and collective life. Using it, I discovered several limits that restrict my workflow. I decided to name these limits and try to solve them with the help of the software solutions I designed and created. 
Trhaly*i jsme spolu
Bernadová, Antonie ; Johnová, Martina (oponent) ; Lungová, Barbora (vedoucí práce)
Jedním z cílů práce je z queer ekologické perspektivy aktualizovat bylinářskou praxi pro současný kontext možných budoucností - představit návod, který je možné číst perspektivou inkluzivního prepperství. Dále zaznamenat a zmapovat solidární a komunitní využití bylin, hub a dřevin v autorčiných sociálních vazbách. Práce je nahlížena v kontextu kolektivní péče, odolnosti a jejích možností. Tematicky je práce rozkročená postupným větvením intersekcionálních souvislostí, asambláž médií, vzpomínek a zkušeností. Jedná se o sborník receptů pro práci s bylinami, houbami a dřevinami sesbíranými mezi přáteli, doplněné o recepty z osobní praxe. Recepty protínají příběhy, rozhovory, reference a zážitky. Práce je multimediálního charakteru a má podobu digitalizované knihy. Text je doplňován autorskými ilustracemi, audio obsahem a videem. V rámci zvyšování přístupnosti je kniha volně dostupná na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.